Monday, July 4, 2011

Filem Tempatan vs. Filem Antarabangsa PART 3

Kita bertemu untuk Part 3 lak... hehe...

Dalam part nie, aku nak berkongsi filem2 yang aku nak tengok dalam masa terdekat nie & yang akan keluar nanti... hehe

Aku teringin nak tengok filem SEKALI LAGI... Macam best jer....

Lama gak aku nak tengok gandingan abang aku ngan awek aku nie berlakon kan.... hehe



Oh, LISA!!! heheh.... Harap-harap la dapat tengok... hoho... Kalau tak, tengok online je la jawabnyer... Tapi, filem yang nie 'confirm' aku tengok online... hehehe


Rugi la sebab aku tak dapat tengok abang tiri aku sorang nie berlakon... hehehe


Lalalala... hehehe

Tapi, yang pasti, ade beberapa lagi filem akan menyusul... Seperti....



Hhoho... Kering la poket aku bulan nie tengok wayang jer.... hehehe....

Pape pun, best ke tak, tak leh nak komen lagi... Just wait & see la camne nanti... heheh... So, sape2 yang nak belanja aku tu, dialu-alukan... Kecik tapak tangan, Laut Cina Selatan aku tadahkan.... heheh

So, kalau dah tengok nanti, sama-sama lah kita komen yer.. Peace!

No comments:

Post a Comment