Monday, July 4, 2011

Filem Tempatan vs. Filem Antarabangsa PART 1

Hai semua blogger.... Setelah sekian lama tak update blog nie, aku rindu lak... hehe... So, sebagai 'come-back', aku nak cerita pasal filem... Hehe... Hari Sabtu minggu lepas, aku ngan bestfriend aku, Aswad ngan kakak dia g tengok filem


Aku rasa, filem nie lebih baik daripada filem

 Walaupun, ade

Tapi, aku tetap tengok jugala filem Karak nie kan... Cuma tak berapa menakutkan... hehehe... Filem Rasuk nie plak bleh tahan la takutnyer... Sampai ke penghujung, ngeri (sikit ler...) Tapi tak dela eksperi muka aku sampai macam nie kan

Hahaha..... >.<

Tapi, pape pun cerita nie la yg paling sempoi & terbaik.... Puas hati la tengok...


Aku leh katakan, HEBAT! 



Mungkin sebab ada ABANG aku kot dalam nie,


hehehe... Memang ikon aku  r mamat nie... terbaek....

Tapi, dalam banyak-banyak movie terbaru yang keluar dalam sebulan dua nie ek, filem nie pun boleh tahan sempoi & 'poyo' kan.. tapi best...

Tapi memang layan la... Sebab ada mamat nie....


ABANG aku jugak.... haha... Walaupun dia poyo... hehe.... Tapi sebab dia poyo la, ramai orang 'enjoy' ngan lakonan dia.. hehe..

Ada lagi aku nak review utk filem nie... hehe... Tunggu Part 2 & Part 3 lagi laa... =)

No comments:

Post a Comment