Sunday, February 6, 2011

Rentetan Kehidupanku untuk Hari Ini

Selamat malam kepada semua pembacaku yg setia (ada ke pembaca??? hehe~)...
Sebenarnya, aku pun x tau nak tulis apa hari nie... eheheh.. Bukan apa, memandangkan mata ini agak berat untuk menempuh jam2 berikutnya, rasanya lebih molek kalau mata ini dilelapkan.. hehe.. Tapi, kerinduanku utk mencoretkan sesuatu di kamar blogku ini mendesak agar kugagahi jua utk terjaga.. Masalahnya, aku sdri pon xtau nk tulis apa...hehehe.. (kalu merepek boleh x? hehehe)

Hari ini.. Sepatutnya aku bakal menjalani perjalanan rutin harian yg serba kekosongan dan kesunyian.. Tapi, bagaimana aku bleh trgerak hati utk kluar bersiar-siar (walaupun dlm keterpaksaan, nanti ada org merajok lg..haish~).. Jadi lebih kurg jm10.30 pagi, kitorg sampai kt KFC (ade org nk blanja..so, aku pon on jer..hehe), pastu g main bowling... (gmbr lama tu bai..hehe.. gmbr td x smpat nk amik dr kamera kwn.. Sja sbg hiasan..) Pastu, g karaoke lak..hehehe... Pastu g usha2 lak movie, kot2 la ade yg best kn..hehehe... Teringin nak tengok Khurafat dan Haq.. Macam best jer kan.. Tapi x sempat daa... Nmpk gayanya, download je lar..adoyaiii... Terakhir sekali, g teman Syafiq bli barang2 dia.. Dia g bli alat2 tulis baii.. hehehe.. (mcm nk balik sekolah jer kn...hahaha)

Jadi, tu je la aktvt yg sempat aku buat hari nie.. Bese je kan.. Nie jg la aktvt yg aku sntsa buat stiap kali aku klua.. hehehe..

 Tapi cuti masih panjang g kot... Teringin lak nak g jln2 lg.. Gigih sgt walupon tengah pokai kn.. heheheh... Nk g mandi air panas kt Ulu Legong ngan mandi2 kt The Carnival... hehehe.. Dh g dh pon sblom2 nie.. Tapi rse nk g lak lg.. Insyaallah, hrp2 dpt g mggu nie.. hehehe.. Sape nk ikot, angkat kaki! Jom!



Aduhaii... Rasenye dh byk aku merepek dh nie.. hehehe.. Nak g tdo dh nie.. Esok masih banyak keje lg daa.. Adoyaii.. So, kwn2.. Selamat malam.. Selamat bermimpi manis! hehe (",)

p/s: Nanti klu teringat aku g upload lak pic2 hari nie punyer.. hehe =)

2 comments:

  1. jom karok..hehe..gian da niesz nk karok nie..hahaha..

    ReplyDelete
  2. Niesz, gian erk?? hehehe... giler sonok dh bape ari brturut2 g karok.. hahaha..

    ReplyDelete